بورسیه دولتی کره جنوبی kgsp

سوالات متداول
1- ✔️ بورسیه kgsp چیست؟   ✔️ بورسیه kgsp که با نام بورسیه دولتی کره جنوبی نیز شناخته می شود یک بورسیه فول فاند است که به افراد واجد شرایط از هر کشور خارجی تعلق می گیرد. جزئیات کامل در مقاله آمده است.
2- ✔️ شرایط دریافت بورسیه دولتی کره جنوبی ۲۰۲۴ - ۲۰۲۵ چیست؟   ✔️ افراد برای دریافت بورسیه دولتی کره جنوبی باید معدل بالا داشته و رزومه علمی قوی داشته باشند که توضیحات کامل در مقاله آمده است.
3- ✔️ آیا امکان دریافت بورسیه دولتی کره جنوبی 2024 - 2025 برای افغان ها وجود دارد؟   ✔️ امکان دریافت بورسیه kgsp برای اتباع کشور افغانستان نیز وجود دارد که توضیحات کامل در مقاله آمده است.

برای مشاوره بورسیه دولتی کره جنوبی ۲۰۲۴ - ۲۰۲۵

برای مشاوره بورسیه دولتی کره جنوبی ۲۰۲۴ - ۲۰۲۵

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

نانا 1403/04/08
سلام وقتتون بخیر من میخواستم بپرسم که با معدل ۱۶.۴۰میسه برای کارشناسی بورسیهGksگرفت آیا؟!و اینکه اگه آره چجوری باید ثبت نام کنم و اقدام کنم.
پاسخ مشاور: سلام. باید حداقل معدل برای بورسیه kgsp کره جنوبی، معدل 2.64 از 4 رو داشته باشین. نحوه ثبت نام در بورسیه دولتی کره جنوبی در متن مقاله آمده است.
Bts 1403/04/06
سلام وقتتون بخیر برای مهاجرت به کره جنوبی رشته هنر یا تربیت بدنی بهتر یا علوم انسانی ممنون میشم جواب بدید
پاسخ مشاور: سلام. عموما رشته های علوم ورزشی بهتر هستن برای این کشور
N 1403/03/20
سلام . میخواستم بدونم تمامی نمرات هشت ترم مقطع کارشناسی باید عالی باشن برای دریافت بورسیه؟
پاسخ مشاور: سلام. بستگی به نوع بورسیه ای که میخواین بگیرین داره.
الی 1403/02/29
سلام رشته تربیت بدنی در کره جنوبی بورسیه میشه ؟ممنون میشم جواب بدید
پاسخ مشاور: سلام. بستگی به دانشگاه مورد نظرتون داره. باید چک کنین که تو فراخوانش این رشته رو بورسیه می کنن یا خیر.
H 1403/02/22
سلام. برای بورسیه گرفتن از کره جنوبی در رشته ی هنر و رشته ی پزشکی چه مدرک هایی لازم هست؟
پاسخ مشاور: سلام. مدارک لازم برای دریافت بورسیه دولتی کره جنوبی در متن مقاله آمده است.
S 1403/01/31
برای بورسیه رشته تربیت بدنی و ورزش باز هم معدل باید بالا باشه ؟میشه جواب بدید
پاسخ مشاور: سلام. بله
نابی 1403/01/26
ببخشید میخواستم بپرسم این بورسیه برای اتباع ایران هم شامل میشه؟باید از همون سفارت کره تو ایران درخواست بدیم یا کشور افغانستان
پاسخ مشاور: سلام. بله
سمانه 1402/10/13
سلام وقت بخیر من نمرات دبیرستان خیلی اوکی نیستن و سوالم این بود که برای چه مقطعی باید درخواست بورسیه بدم که نمرات دبیرستان نقشی در آن نداشته باشن و این که مثلا من نه جوایز خاصی گرفتم نه در هنر و نه در ورزش که یک امتیاز محسوب بشه من باید چیکار کنم و اینکه اگر هم برای مقطعی درخواست بدم و نمرات مقطع قبلم خیلی خوب باشم شانسی دارم یا نه
پاسخ مشاور: سلام، داشتن رزومه خوب یکی از موارد برای گرفتن بورسیه دولتی کره جنوبی می باشد. می توانید دوره کارشناسی خود را در ایران بخوانید و در این مدت نمرات بالایی کسب کنید. داشتن فعالیت های علمی، فعالیت های کاری مرتبط با رشته تحصیلی، مقالات معتبر و غیره می تواند شانس شما را برای گرفتن این بورسیه بالا ببرد.
هنری 1402/08/24
سلام شماره ای که گذاشتید تماس میگیرم اشتباه است میشه راهنمایم کنید
پاسخ مشاور: سلام، در صورتی که بخواهید در خصوص بورسیه دولتی کره جنوبی با مشاوران ما تماس بگیرید، باید از طریق "تلفن ثابت" با شماره 9099075305 تماس بگیرید.
۸ 1402/08/18
سلام ببخشید میخواستم ببینم که رشته پزشکی و دندانپزشکی هم داره این بورسیه؟ و اگه مدرک زبان نداشته باشیم احتمال قبولی هست یانه؟
پاسخ مشاور: سلام، بورسیه دولتی کره جنوبی برای رشته پزشکی عمومی در مقطع ارشد وجود دارد. همچینن داشتن مدرک زبان آیلتس یا تافل لازم است. در متن مقاله توضیحات کامل تری ارائه شده است.

نمایش نظرات بیشتر...