کار در هلند

سوالات متداول
1- ✔️ برای اخذ ویزای کاری هلند، نیازمند پرداخت چقدر هزینه خواهید بود؟ ✔️ هزینه ویزا برای هر شخص متفاوت خواهد بود و به شرایط و شغل فرد بستگی دارد. البته در بخش های ابتدایی متن به صورت جدول به ذکر هزینه های موارد مذکور پرداختیم و توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است. به این ترتیب می توانید برآوردی دقیق از میزان هزینه ها داشته باشید.
2- ✔️ چطور می توان بدون داشتن جاب آفر به هلند مهاجرت کرد؟ آیا ممکن است؟ ✔️ خیر ممکن نیست، برای مهاجرت به کشور هلند به جاب آفر نیاز خواهید داشت و این گزینه برای گرفتن اقامت هم می تواند به شما کمک زیادی بکند. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
3- ✔️ مشاغل مورد نیاز کشور هلند کدامند؟ ✔️ همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، از مهم ترین شغل های مورد نیاز این کشور می توان به پزشکی، روانشناسی، دامپزشکی و مشاور بهداشتی اشاره داشت و نرخ بیکاری کشور هلند بسیار پایین است.

برای مشاوره کار در هلند

برای مشاوره کار در هلند

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

احمد فرزاد 1402/05/08
من از اتباع افغانستان هستم فعلآ در یکی از دانشگاه آزاد اسلامی مصروف درس هستم چگونه میتوانم به هالند مهاجرت کاری کنم قبلآ از رهنمای تان سپاسگذارم
پاسخ مشاور: سلام. مراحل مهاجرت کاری به هلند در متن مقاله آمده است.
محمدپاچیده 1402/03/18
با سلام میخواستم بدونم چطور میتونم مدارک خودمو به سفارت هلند برای دریافت ویزای کاری بفرستم.باید مستقیم به خود سفارت برم یا از طریق ادرس خاص اینترنتی باید اقدام کنم.ممنونم از شما
پاسخ مشاور: سلام. می تونین براشون ایمیل کنین.
سمانه 1401/05/03
من به مدت 2 سال در هلند زندگی می کنم ولی هنوز موفق به دریافت ویزای کاری نشدم. چطوری می تونم برای اینکار اقدام کنم و مشغول به کار بشم؟
پاسخ مشاور: سلام. اگر شهروند این کشور باشین به راحتی میتونین مشغول به کار بشین. در غیر این صورت می بایست به سفارت رفته و اقدامات لازم را به انجام برسانید.
بهزاد 1401/04/18
من 5 ساله تو رشته الکترونیک مشغول به کار هستم ولی هیچ مدرک تحصیلی در این زمینه ندارم؟ میتونم از طریق مهارتی که دارم به هلند مهاجرت کنم؟
پاسخ مشاور: سلام دوست عزیز. برای اینکه بتونید ویزای کاری به هلند را دریافت کنین باید مدارک تون رو به صورت سند ارائه بدین. بنابراین می تونین در مرحله اول رزومه خود را برای درخواست ویزا کاری هلند ارسال کرده و از مشاورهای مهاجرتی کمک بگیرین.
شیرین 1401/04/18
چجوری میتونم برای دریافت اخذ ویزای کاری به هلند اقدام کنم؟
پاسخ مشاور: سلام دوست عزیز. در متن مقاله تمامی مراحل برای دریافت ویزای کاری به هلند ذکر شده است.
... 1401/04/18
آیا کشور هلند به ایرانی ها هم ویزای کاری میده؟
پاسخ مشاور: سلام دوست عزیز. بله برای درخواست اخذ ویزای کاری به هلند باید مدارک لازم رو برای سفارت ارسال کنین تا در صورت تایید مدارک روند دریافت ویزای هلند در جریان بیفتد.